Designing Schools for Meaningful Professional Learning (ePub)
A Guidebook for Educators
(Sprache: Englisch)
Empower your teachers as partners in professional learning—and see student achievement soar!
...
...
Leider schon ausverkauft
eBook
35.99 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Designing Schools for Meaningful Professional Learning (ePub)“
Empower your teachers as partners in professional learning—and see student achievement soar!
Are you ready for a professional learning program that makes a lasting difference in the quality of teaching within your organization? This breakthrough book enables education leaders to:
- Work collaboratively with faculty to develop and implement a five-part plan for professional learning designed to meet your school’s unique needs
- Connect professional learning with practices that have the greatest positive effect in the classroom
- Link professional development to teacher evaluation in a manner that builds trust
- Learn best practices from schools that implemented the author’s methodology, and benefit from user-friendly strategies and tools
Bibliographische Angaben
- Autor: Janice T. Bradley
- 2014, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Sage Publications
- ISBN-10: 1483339211
- ISBN-13: 9781483339214
- Erscheinungsdatum: 26.11.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.54 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Designing Schools for Meaningful Professional Learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „Designing Schools for Meaningful Professional Learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Designing Schools for Meaningful Professional Learning".
Kommentar verfassen