Differentiating Instruction with Technology in K-5 Classrooms (ePub)
(Sprache: Englisch)
Harness the "power of two": Differentiated instruction plus technology equals a better learning environment for diverse students. Differentiating Instruction with Technology in K–5 Classrooms helps today's educators understand how to immediately use...
Leider schon ausverkauft
eBook
13.73 €
6 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Differentiating Instruction with Technology in K-5 Classrooms (ePub)“
Harness the "power of two": Differentiated instruction plus technology equals a better learning environment for diverse students. Differentiating Instruction with Technology in K–5 Classrooms helps today's educators understand how to immediately use technology as a tool to differentiate instruction. The authors provide a variety of practical instructional strategies to accommodate a broad range of learning styles, abilities, and curriculum content. Creative, ready-to-use lessons mapped to curriculum content standards, activities, and templates allow teachers to kick-start their use of technology in differentiating instruction.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Grace E. Smith , Stephanie Throne
- 2007, Englisch
- ISBN-10: 1564844005
- ISBN-13: 9781564844002
- Erscheinungsdatum: 21.10.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 12 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Differentiating Instruction with Technology in K-5 Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Differentiating Instruction with Technology in K-5 Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Differentiating Instruction with Technology in K-5 Classrooms".
Kommentar verfassen