Digital Storytelling in the Classroom (PDF)
New Media Pathways to Literacy, Learning, and Creativity
(Sprache: Englisch)
A must-read for incorporating digital literacy into your classroom!Equip your students with essential 21st-century media literacy skills, as they read, write, speak, and create art within the context of digital storytelling, and reach deeper understandings...
Leider schon ausverkauft
eBook
42.08 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Digital Storytelling in the Classroom (PDF)“
A must-read for incorporating digital literacy into your classroom!Equip your students with essential 21st-century media literacy skills, as they read, write, speak, and create art within the context of digital storytelling, and reach deeper understandings in all areas of the curriculum! In this second edition, both novice and technologically adept K-12 educators will find: Practical techniques to combine storytelling with curriculum content Tips for exploring effective storytelling principles through emerging digital media as well as via traditional literacy skills in reading, writing, speaking, and art Visual aids and video clips that illustrate best practices in media composition
Bibliographische Angaben
- Autor: Jason B. Ohler
- 2013, 304 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 145227746X
- ISBN-13: 9781452277462
- Erscheinungsdatum: 26.03.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Digital Storytelling in the Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Digital Storytelling in the Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Digital Storytelling in the Classroom".
Kommentar verfassen