Disability as Meta Curriculum (PDF)
Epistemologies, Ontologies, and Transformative Praxis
(Sprache: Englisch)
This edited book makes an epistemic claim that disability studies' approaches to curriculum are doing more than merely critiquing how privileged knowledge excludes disability from curriculum theory and praxis. This book was originally published as a special...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
66.49 €
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Disability as Meta Curriculum (PDF)“
This edited book makes an epistemic claim that disability studies' approaches to curriculum are doing more than merely critiquing how privileged knowledge excludes disability from curriculum theory and praxis. This book was originally published as a special issue of the journal Curriculum Inquiry.
Autoren-Porträt
Gillian Parekh is Associate Professor and Canada Research Chair of Disability Studies in Education at York University in Canada.Elizabeth (Ibby) Grace is an Independent Scholar.
Nirmala Erevelles is Professor of Social and Cultural Studies in Education at the University of Alabama, USA.
Bibliographische Angaben
- 2023, 159 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gillian Parekh, Elizabeth J. Grace, Nirmala Erevelles
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000852954
- ISBN-13: 9781000852950
- Erscheinungsdatum: 31.03.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 8.11 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Disability as Meta Curriculum"
0 Gebrauchte Artikel zu „Disability as Meta Curriculum“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Disability as Meta Curriculum".
Kommentar verfassen