Doodle! Doodle! What Did You Do? (ePub)
(Sprache: Englisch)
These Doodle stories are meant to share situations not too uncommon with households with children who have ADD/ADHD. Doodle and her loving family have challenges, but work hard to help Doodle through some situations she gets herself into. The Doo's are a...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
3.99 €
1 DeutschlandCard Punkt sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Doodle! Doodle! What Did You Do? (ePub)“
These Doodle stories are meant to share situations not too uncommon with households with children who have ADD/ADHD. Doodle and her loving family have challenges, but work hard to help Doodle through some situations she gets herself into. The Doo's are a loving family who help each other through the rough parts of the day.
Autoren-Porträt von Brandon Gladin
Brandon is the very proud father of two amazing kids. His son Tristen and his daughter Kyleigh. Kyleigh is an amazing little girl who has several challenges. Brandon has written these stories so she knew she wasn't the only little girl to have challenges like ADD, ADHD, ODD, dyslexia, and other learning and coping disabilities.
Bibliographische Angaben
- Autor: Brandon Gladin
- 2019, 28 Seiten, Englisch
- Verlag: AUTHORHOUSE
- ISBN-10: 1728322715
- ISBN-13: 9781728322711
- Erscheinungsdatum: 09.08.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.09 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Doodle! Doodle! What Did You Do?"
0 Gebrauchte Artikel zu „Doodle! Doodle! What Did You Do?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Doodle! Doodle! What Did You Do?".
Kommentar verfassen