Education, Science and Truth / Routledge International Studies in the Philosophy of Education (PDF)
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book argues that the cardinal problem with contemporary education is that it does not have an adequate notion of truth underpinning it. Here, Nejadmehr formulates a new version of the concept of objectivity based on the inclusion of multiple perspectives, including ones from art, philosophy and marginalised groups.
Rasoul Nejadmehr received his PhD in 2007 from the University of London.
- Autor: Rasoul Nejadmehr
- 2009, 1. Auflage, 222 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135840652
- ISBN-13: 9781135840655
- Erscheinungsdatum: 04.03.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.32 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Education, Science and Truth / Routledge International Studies in the Philosophy of Education".
Kommentar verfassen