International Handbook of Research on Teachers' Beliefs (ePub)
(Sprache: Englisch)
The International Handbook of Research on Teachers' Beliefs includes a review of the historical foundations of the field, identifies current research trends, and summarizes the current knowledge base regarding teachers' specific beliefs about content,...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
160.99 €
80 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „International Handbook of Research on Teachers' Beliefs (ePub)“
The International Handbook of Research on Teachers' Beliefs includes a review of the historical foundations of the field, identifies current research trends, and summarizes the current knowledge base regarding teachers' specific beliefs about content, instruction, students, and learning.
Autoren-Porträt
Helenrose Fives, Ph. D. is an Associate Professor of Educational Psychology and Teacher Education at Montclair State University in New Jersey.Michele Gregoire Gill, Ph.D. is an Associate Professor of Educational Psychology at the University of Central Florida.
Bibliographische Angaben
- 2014, 514 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Helenrose Fives, Michele Gregoire Gill
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136265821
- ISBN-13: 9781136265822
- Erscheinungsdatum: 21.08.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.25 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "International Handbook of Research on Teachers' Beliefs"
0 Gebrauchte Artikel zu „International Handbook of Research on Teachers' Beliefs“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "International Handbook of Research on Teachers' Beliefs".
Kommentar verfassen