Media and the Moral Mind (ePub)
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This volume brings together leading scholars in an effort to examine reciprocal processes that connect media with morality, and to set a course for understanding this association. Individual essays combine established and emerging theories from media and moral psychology to explain how fundamental mechanisms that govern moral reasoning can shape and be shaped by media exposure. Together these scholars provide an understanding of the relationship between media and morality that should serve as an invaluable resource for current and future generations of researchers.
- 2012, 252 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ron Tamborini
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136460268
- ISBN-13: 9781136460265
- Erscheinungsdatum: 02.10.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.04 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media and the Moral Mind".
Kommentar verfassen