Entrepreneurial Marketing and International New Ventures (ePub)
Antecedents, Elements and Outcomes
(Sprache: Englisch)
The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Entrepreneurial Marketing and International New Ventures (ePub)“
The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.
Autoren-Porträt
Izabela Kowalik is an Associate Professor at the Department of International Marketing, Warsaw School of Economics, Poland.
Bibliographische Angaben
- 2020, 1. Auflage, 208 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Izabela Kowalik
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000063216
- ISBN-13: 9781000063219
- Erscheinungsdatum: 02.04.2020
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.76 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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