Ethical dimensions of medical and pharmaceutical marketing (PDF)
(Sprache: Englisch)
This issue examines the diverse pharmaceutical marketing sector, with contributors analysing ethical issues, the need to strengthen theoretical foundations for greater understanding of the impact of activity in the sector, and policy implications relating...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
153.99 €
76 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Ethical dimensions of medical and pharmaceutical marketing (PDF)“
This issue examines the diverse pharmaceutical marketing sector, with contributors analysing ethical issues, the need to strengthen theoretical foundations for greater understanding of the impact of activity in the sector, and policy implications relating to patient empowerment. A focus on online and social media is provided in several papers, highlighting the importance of this rapidly growing area.
Bibliographische Angaben
- 2016, 120 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Lynne Eagle, Stephen Dahl, Thomas Brashear Alejandro
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1787140776
- ISBN-13: 9781787140776
- Erscheinungsdatum: 05.10.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.67 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Ethical dimensions of medical and pharmaceutical marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Ethical dimensions of medical and pharmaceutical marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Ethical dimensions of medical and pharmaceutical marketing".
Kommentar verfassen