Evaluating Social Media Marketing (PDF)
This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.
- Autor: Katarzyna Sanak-Kosmowska
- 2021, 1. Auflage, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000480372
- ISBN-13: 9781000480375
- Erscheinungsdatum: 24.11.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.34 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Evaluating Social Media Marketing".
Kommentar verfassen