Examining Pedagogical Content Knowledge / Contemporary Trends and Issues in Science Education Bd.6 (PDF)
This ambitious text is the first of its kind to summarize the theory, research, and practice related to pedagogical content knowledge. The audience is provided with a functional understanding of the basic tenets of the construct as well as its...
74 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This ambitious text is the first of its kind to summarize the theory, research, and practice related to pedagogical content knowledge. The audience is provided with a functional understanding of the basic tenets of the construct as well as its applications to research on science teacher education and the development of science teacher education programs.
- 2006, 1999, 307 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Julie Gess-Newsome, Norman G. Lederman
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 0306472171
- ISBN-13: 9780306472176
- Erscheinungsdatum: 11.04.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.80 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Examining Pedagogical Content Knowledge / Contemporary Trends and Issues in Science Education Bd.6".
Kommentar verfassen