Expanding Curriculum Theory (ePub)
Dis/positions and Lines of Flight
(Sprache: Englisch)
Carrying through the major focus of the 2004 edition-to reflect on the influence of Deleuze and Guattari's concept of "lines of flight" and its application to curriculum theorizing-this volume explores how lines of flight have since shifted and produced...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
62.99 €
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Expanding Curriculum Theory (ePub)“
Carrying through the major focus of the 2004 edition-to reflect on the influence of Deleuze and Guattari's concept of "lines of flight" and its application to curriculum theorizing-this volume explores how lines of flight have since shifted and produced expanded understandings for curriculum theory and for education in general.
Autoren-Porträt
William M. Reynolds is Associate Professor in the Department of Curriculum, Foundations, and Reading at Georgia Southern University, USA.Julie A. Webber is Professor of Politics and Government and a core faculty member in Women and Gender Studies at Illinois State University, USA.
Bibliographische Angaben
- 2016, 2. Auflage, 178 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: William M. Reynolds, Julie A. Webber
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 113470450X
- ISBN-13: 9781134704507
- Erscheinungsdatum: 28.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.35 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Expanding Curriculum Theory"
0 Gebrauchte Artikel zu „Expanding Curriculum Theory“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Expanding Curriculum Theory".
Kommentar verfassen