Florida Studies (PDF)
Proceedings of the 2011 Annual Meeting of the Florida College English Association
(Sprache: Englisch)
This volume contains a variety of essays about Florida literature and history by scholars from across the state representing every kind of institution of higher learning, from community colleges to small liberal arts institutions to large universities. The...
Leider schon ausverkauft
eBook
64.09 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Florida Studies (PDF)“
This volume contains a variety of essays about Florida literature and history by scholars from across the state representing every kind of institution of higher learning, from community colleges to small liberal arts institutions to large universities. The essays in the first section, Pedagogy, focus on the college classroom and the challenges facing institutions of higher learning in Florida. The essays in Old Florida explore a number of writers - including Zora Neale Hurston, Jack Kerouac, and Williams S. Burroughs - who, at various points in their careers, called Florida home. The final section, Contemporary Florida, continues to identify the state's place within larger literary, cultural, and political traditions.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Paul D. Reich , Angela Tenga
- 2012, 145 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Paul D. Reich
- ISBN-10: 1443843563
- ISBN-13: 9781443843560
- Erscheinungsdatum: 30.11.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Florida Studies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Florida Studies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Florida Studies".
Kommentar verfassen