Ford and the Global Strategies of Multinationals (ePub)
The North American Auto Industry
(Sprache: Englisch)
Today, the Multinational Enterprise (MNE) is seen as a leading agent in the process of globalization. As they adopt global strategies, MNE's are seen to be creating stronger, deeper and more lasting links amongst countries, thus shifting the balance of...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
43.49 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Ford and the Global Strategies of Multinationals (ePub)“
Today, the Multinational Enterprise (MNE) is seen as a leading agent in the process of globalization. As they adopt global strategies, MNE's are seen to be creating stronger, deeper and more lasting links amongst countries, thus shifting the balance of power inexorably in their favour, to the detriment of the state.
This book interrogates this idea by undertaking a historical analysis of the global strategies of Ford.
This book interrogates this idea by undertaking a historical analysis of the global strategies of Ford.
Bibliographische Angaben
- Autor: Maria Isabel Studer Noguez
- 2003, 384 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134626320
- ISBN-13: 9781134626328
- Erscheinungsdatum: 27.08.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.40 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Ford and the Global Strategies of Multinationals"
0 Gebrauchte Artikel zu „Ford and the Global Strategies of Multinationals“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Ford and the Global Strategies of Multinationals".
Kommentar verfassen