From Staff Room to Classroom (PDF)
A Guide for Planning and Coaching Professional Development
(Sprache: Englisch)
The tips and tricks you need to know to make transfer happen!This resource offers sure-fire tools and strategies for delivering professional learning that answers the question, ';How can I use this in my classroom?' Gain indispensable guidance on:...
Leider schon ausverkauft
eBook
31.94 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „From Staff Room to Classroom (PDF)“
The tips and tricks you need to know to make transfer happen!This resource offers sure-fire tools and strategies for delivering professional learning that answers the question, ';How can I use this in my classroom?' Gain indispensable guidance on: Effectively reaching and teaching adult learners by understanding their motivations, dispositions, and preferences The six levels of transfer and seven bridging strategies for supporting teachers as they apply content learned in PD to their classrooms and student interactions Updating professional learning to include technology and blended solutions Differentiating PD cross-generationally to promote reflective processing
Bibliographische Angaben
- Autoren: Brian M. Pete , Robin J. Fogarty
- 2017, 200 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Brian M. Pete, Robin J. Fogarty
- ISBN-10: 1506358292
- ISBN-13: 9781506358291
- Erscheinungsdatum: 24.03.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "From Staff Room to Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „From Staff Room to Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "From Staff Room to Classroom".
Kommentar verfassen