From Testing to Productive Student Learning / Routledge Research in Education (PDF)
34 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Formative assessment is a major driver of teacher and student actions in all educational systems, and it is an increasingly high-profile topic. This book scrutinises the relationship between testing and learning, as well as the role of cultural context in influencing assessment options, by using data from schools in the Confucian-heritage setting of Hong Kong.
- Autor: David Carless
- 2012, 280 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136467483
- ISBN-13: 9781136467486
- Erscheinungsdatum: 12.03.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.88 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "From Testing to Productive Student Learning / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen