Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing (PDF)
(Sprache: Englisch)
Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing is an ideal companion text whether you are in marketing, in manufacturing, work for an advertising agency or if you work in retail. The book focuses on the sharp end of the retail industry and, through...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing (PDF)“
Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing is an ideal companion text whether you are in marketing, in manufacturing, work for an advertising agency or if you work in retail. The book focuses on the sharp end of the retail industry and, through real-world examples, shows students and practitioners best retail practice. The text includes models, illustrations and photographs. It is practical, visual and easy to read and teaches you how to transfer your know-how to your own brand, marketing strategy, student assignment or retail environment.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Thomas Rudolph , Jan Niklas Meise , Alf Bendixen , Jan Hillesland , Odd Gisholt , Truls Fjeldstad
- 2012, 360 Seiten, Englisch
- Verlag: Pearson Education Limited
- ISBN-10: 0273757423
- ISBN-13: 9780273757429
- Erscheinungsdatum: 10.09.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Ohne Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing".
Kommentar verfassen