Game Physics Pearls (PDF)
72 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Gino van den Bergen is an experienced 3D graphics and geometry developer working at DTECTA, which offers middleware for collision detection and custom 3D software development. He has over 15 years of experience programming 3D applications in C++ and 5 years of programming experience in the game industry. He earned a Ph.D. in computing science from Eindhoven University of Technology.
Dirk Gregorius is a contractor for game studios, middleware vendors, and publishers. He has extensive experience in the computer game industry, having worked at Havok and Factor 5, where he was responsible for cloth and rigid body physics.
- 2010, 352 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gino van den Bergen, Dirk Gregorius
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1439865558
- ISBN-13: 9781439865552
- Erscheinungsdatum: 23.07.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 16 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Game Physics Pearls".
Kommentar verfassen