Gemba Walks for Service Excellence (PDF)
The Step-by-Step Guide for Identifying Service Delighters
(Sprache: Englisch)
This book guides readers on a journey towards organizational effectiveness that supports a culture of service excellence. It provides a fresh perspective on how to apply Gemba Walks to identify new service delighters and make a lasting positive impression...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
195.99 €
97 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Gemba Walks for Service Excellence (PDF)“
This book guides readers on a journey towards organizational effectiveness that supports a culture of service excellence. It provides a fresh perspective on how to apply Gemba Walks to identify new service delighters and make a lasting positive impression on customers. Using an abundance of color pictures and hand-drawn graphics, Robert Petruska
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert Petruska
- 2018, 100 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1439886768
- ISBN-13: 9781439886762
- Erscheinungsdatum: 05.02.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 105 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Gemba Walks for Service Excellence"
0 Gebrauchte Artikel zu „Gemba Walks for Service Excellence“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Gemba Walks for Service Excellence".
Kommentar verfassen