Gender, Race, and the Politics of Role Modelling / Routledge Research in Education (PDF)
The Influence of Male Teachers
(Sprache: Englisch)
Drawing on the perspectives of minority teachers and students, and utilizing feminist, queer and anti-racist frameworks, this book rejects role modeling as a basis for explaining or addressing boys' disaffection with schooling.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
57.99 €
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Gender, Race, and the Politics of Role Modelling / Routledge Research in Education (PDF)“
Drawing on the perspectives of minority teachers and students, and utilizing feminist, queer and anti-racist frameworks, this book rejects role modeling as a basis for explaining or addressing boys' disaffection with schooling.
Autoren-Porträt von Wayne Martino, Goli Rezai-Rashti
Wayne Martino is Professor of Education in the Faculty of Education at The University of Western Ontario, Canada.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Wayne Martino , Goli Rezai-Rashti
- 2012, 286 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136492860
- ISBN-13: 9781136492860
- Erscheinungsdatum: 12.03.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.05 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Gender, Race, and the Politics of Role Modelling / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Gender, Race, and the Politics of Role Modelling / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Gender, Race, and the Politics of Role Modelling / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen