Genocide Literature in Middle and Secondary Classrooms (PDF)
Rhetoric, Witnessing, and Social Action in a Time of Standards and Accountability
(Sprache: Englisch)
At the heart of this inquiry into the ethical implications of education reform on reading practices in middle and secondary classrooms, the central question is what is lost, hidden, or marginalized in the name of progress? Drawing on her own experiences as...
Leider schon ausverkauft
eBook
41.86 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Genocide Literature in Middle and Secondary Classrooms (PDF)“
At the heart of this inquiry into the ethical implications of education reform on reading practices in middle and secondary classrooms, the central question is what is lost, hidden, or marginalized in the name of progress? Drawing on her own experiences as an English teacher during the No Child Left Behind era, the author examines school cultures focused on meeting standards and measurable outcomes. She shows how genocide literature illuminates the ethics of reading and helps teachers and students rethink how literature should be taught in this modern, globalized era and the purposes of education more broadly.
Bibliographische Angaben
- Autor: Sarah Donovan
- 2016, 168 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1317220064
- ISBN-13: 9781317220060
- Erscheinungsdatum: 12.08.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Genocide Literature in Middle and Secondary Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Genocide Literature in Middle and Secondary Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Genocide Literature in Middle and Secondary Classrooms".
Kommentar verfassen