Hack Learning: Hacking Assessment (ePub)
10 Ways To Go Gradeless In a Traditional Grades School
(Sprache: Englisch)
In Hacking Assessment: 10 Ways to Go Gradeless in a Traditional Grades School, award-winning teacher and world-renowned formative assessment expert Starr Sackstein unravels one of education's oldest mysteries: how to assess learning without grades — even in...
Leider schon ausverkauft
eBook
21.16 €
10 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Hack Learning: Hacking Assessment (ePub)“
In Hacking Assessment: 10 Ways to Go Gradeless in a Traditional Grades School, award-winning teacher and world-renowned formative assessment expert Starr Sackstein unravels one of education's oldest mysteries: how to assess learning without grades — even in a school that uses numbers, letters, GPAs, and report cards. While many educators can only muse about the possibility of a world without grades, teachers like Sackstein are reimagining education. In this unique, eagerly-anticipated book, Sackstein shows you exactly how to create a remarkable no-grades classroom like hers, a vibrant place where students grow, share, thrive, and become independent learners who never ask, "What's this worth?"
Bibliographische Angaben
- Autor: Starr Sackstein
- 2015, Englisch
- ISBN-10: 0986104914
- ISBN-13: 9780986104916
- Erscheinungsdatum: 15.12.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.27 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Hack Learning: Hacking Assessment"
0 Gebrauchte Artikel zu „Hack Learning: Hacking Assessment“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Hack Learning: Hacking Assessment".
Kommentar verfassen