Health Education: Health Education, Volume 105, Issue 5 (PDF)
(Sprache: Englisch)
The e-book begins with a valuable overview of the research challenge facing advocates of arts and health work and is followed by two qualitative evaluations of local arts and health initiatives in different parts of the UK. Together these papers show the...
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Health Education: Health Education, Volume 105, Issue 5 (PDF)“
The e-book begins with a valuable overview of the research challenge facing advocates of arts and health work and is followed by two qualitative evaluations of local arts and health initiatives in different parts of the UK. Together these papers show the kind of qualitative approach that has generally been adopted in evaluating community arts for health initiatives – and signal the need perhaps for larger scale, longer-term and more controlled studies. A review follows and focuses on dance therapy and Tai Chi for people affected by arthritis offers a possible goal for research in arts and health. The final article highlights the role of creative and arts-based activities in promoting more happiness in schools.
Bibliographische Angaben
- 2005, Englisch
- Herausgegeben: Stephen Clift
- ISBN-10: 1845447565
- ISBN-13: 9781845447564
- Erscheinungsdatum: 09.09.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.12 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Health Education: Health Education, Volume 105, Issue 5"
0 Gebrauchte Artikel zu „Health Education: Health Education, Volume 105, Issue 5“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Health Education: Health Education, Volume 105, Issue 5".
Kommentar verfassen