Help I'm a Student Teacher! (ePub)
(Sprache: Englisch)
A guide to navigating curriculums, relevant legislation, discipline and diversity in South African classrooms. Endeavours to enhance social and cognitive skills within an ethos of value-driven education. Includes activities for practical application. Aimed...
Leider schon ausverkauft
eBook
22.50 €
11 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Help I'm a Student Teacher! (ePub)“
A guide to navigating curriculums, relevant legislation, discipline and diversity in South African classrooms. Endeavours to enhance social and cognitive skills within an ethos of value-driven education. Includes activities for practical application. Aimed at student teachers as well as teachers in practice who want to refresh their knowledge and skills.Contents include the following: Values versus rules The teaching–learning context in South Africa Development of facilitation skills Developing intellectual thinking and reasoning Integrating educational media in teaching and learning Classroom assessment Dimensions of a lesson plan Creating a disciplined learning environment Specific fundamental rights in the educational context
Bibliographische Angaben
- 2016, Englisch
- Herausgegeben: L. Jacobs, E. R. du Toit, L. P. Louw
- ISBN-10: 0627034802
- ISBN-13: 9780627034800
- Erscheinungsdatum: 01.01.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.61 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Help I'm a Student Teacher!"
0 Gebrauchte Artikel zu „Help I'm a Student Teacher!“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Help I'm a Student Teacher!".
Kommentar verfassen