Human Cognitive Processing: Language Learning, Discourse and Cognition (ePub)
Studies in the tradition of Andrea Tyler
(Sprache: Englisch)
Language Learning, Discourse and Cognition: Studies in the tradition of Andrea Tyler comprises a collection of original empirically and theoretically motivated studies at the nexus of discourse analysis, cognitive linguistics and second language learning....
Leider schon ausverkauft
eBook
106.20 €
53 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Human Cognitive Processing: Language Learning, Discourse and Cognition (ePub)“
Language Learning, Discourse and Cognition: Studies in the tradition of Andrea Tyler comprises a collection of original empirically and theoretically motivated studies at the nexus of discourse analysis, cognitive linguistics and second language learning. The thematic relationships between these subfields and links between the studies are laid out in introductory and concluding chapters. This edited volume is intended for both researchers and graduate students in linguistics and second language learning and teaching.
Bibliographische Angaben
- 2018, 327 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Vyvyan Evans, Lucy Pickering
- ISBN-10: 9027263213
- ISBN-13: 9789027263216
- Erscheinungsdatum: 15.12.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Human Cognitive Processing: Language Learning, Discourse and Cognition"
0 Gebrauchte Artikel zu „Human Cognitive Processing: Language Learning, Discourse and Cognition“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Human Cognitive Processing: Language Learning, Discourse and Cognition".
Kommentar verfassen