Hypothetical Learning Trajectories (ePub)
A Special Issue of Mathematical Thinking and Learning
(Sprache: Englisch)
The purpose of this special issue is to present several research perspectives on learning trajectories with the intention of encouraging the broader community to reflect on, better define, adopt, adapt, or challenge the concept. The issue begins by briefly...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.49 €
27 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Hypothetical Learning Trajectories (ePub)“
The purpose of this special issue is to present several research perspectives on learning trajectories with the intention of encouraging the broader community to reflect on, better define, adopt, adapt, or challenge the concept. The issue begins by briefly introducing learning trajectories. The remaining articles provide elaboration, examples, and discussion of the construct. They purposefully are intended to be illustrative, exploratory, and provocative with regard to learning trajectories construct; they are not a set of verification studies.
Autoren-Porträt
Douglas H. Clements
Bibliographische Angaben
- 2012, 184 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Douglas H. Clements, Julie Sarama
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136506942
- ISBN-13: 9781136506949
- Erscheinungsdatum: 06.12.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.46 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Hypothetical Learning Trajectories"
0 Gebrauchte Artikel zu „Hypothetical Learning Trajectories“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Hypothetical Learning Trajectories".
Kommentar verfassen