Identity Safe Classrooms (PDF)
Places to Belong and Learn
(Sprache: Englisch)
Every child valued and empowered to learnthis book shows you how! This book focuses on strategies that positively affect student learning and attachment to schooling, in spite of social inequalities. Research shows that students in identity safe classrooms...
Leider schon ausverkauft
eBook
32.58 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Identity Safe Classrooms (PDF)“
Every child valued and empowered to learnthis book shows you how! This book focuses on strategies that positively affect student learning and attachment to schooling, in spite of social inequalities. Research shows that students in identity safe classrooms learn better and like school more than peers in other classrooms. In identity safe classrooms, teachers strive to ensure that students: Feel their identity is an asset rather than a barrier to success Experience diversity as a resource for learning Form positive relationships with fellow students and their teacher Learn in an environment with a challenging curriculum and high expectations Develop a sense of belonging and empathy for others as they learn to use pro-social skills and practice cooperation
Bibliographische Angaben
- Autoren: Becki Cohn-Vargas , Dorothy M. Steele
- 2013, 232 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1483306623
- ISBN-13: 9781483306629
- Erscheinungsdatum: 16.08.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Identity Safe Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Identity Safe Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Identity Safe Classrooms".
Kommentar verfassen