Improving Learning in a Professional Context (PDF)
A Research Perspective on the New Teacher in School
(Sprache: Englisch)
Based on empirical research, including interviews with new teachers, by teachers themselves, on a scale rarely seen before, this book reveals the complexity of learning in a professional context and gives some basic truths about what really matters in teaching.
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
57.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Learning in a Professional Context (PDF)“
Based on empirical research, including interviews with new teachers, by teachers themselves, on a scale rarely seen before, this book reveals the complexity of learning in a professional context and gives some basic truths about what really matters in teaching.
Autoren-Porträt
Jim McNally is Professor of Teacher Education at the University of Strathclyde, Glasgow.Allan Blake is Research Fellow in Education at the University of Strathclyde, Glasgow.
Bibliographische Angaben
- 2009, 1. Auflage, 240 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jim McNally, Allan Blake
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135270082
- ISBN-13: 9781135270087
- Erscheinungsdatum: 28.09.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.03 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Improving Learning in a Professional Context"
0 Gebrauchte Artikel zu „Improving Learning in a Professional Context“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Learning in a Professional Context".
Kommentar verfassen