Improving Schools Through Collaborative Enquiry (PDF)
(Sprache: Englisch)
It is hard for individual practitioners to explore their practice and the issues and questions it raises about learning and teaching, on their own. Practitioners need the support of colleagues to make sense of the complexities of their practice. This book...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
84.49 €
42 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Schools Through Collaborative Enquiry (PDF)“
It is hard for individual practitioners to explore their practice and the issues and questions it raises about learning and teaching, on their own. Practitioners need the support of colleagues to make sense of the complexities of their practice. This book is about how collaborative enquiry can be developed amongst practitioners in schools, and between practitioners across schools. It alsp places emphasis on why it is important to do so. The authors show how a system underpinned by the accumulated knowledge of practitioners can transform learning and teaching.
Bibliographische Angaben
- 2010, 1. Auflage, 168 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: David Jackson, Julie McGrane, Hilary Street, Julie Temperley
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 144111727X
- ISBN-13: 9781441117274
- Erscheinungsdatum: 15.07.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.86 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Improving Schools Through Collaborative Enquiry"
0 Gebrauchte Artikel zu „Improving Schools Through Collaborative Enquiry“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Schools Through Collaborative Enquiry".
Kommentar verfassen