Improving the Performance of Sponsorship (ePub)
41 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Without a doubt, sponsorship is one of the most powerful promotional tools we have in the business of brand creation, brand recognition, and ultimately increasing sales. Kolah's Improving the Performance of Sponsorship is a guide that examines all types of sponsorship. It will be all keen marketers will need for a thorough understanding of how sponsorship works.
- Autor: Ardi Kolah
- 2015, 350 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317444701
- ISBN-13: 9781317444701
- Erscheinungsdatum: 12.06.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 7.56 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving the Performance of Sponsorship".
Kommentar verfassen