Informal Learning and Digital Media (PDF)
(Sprache: Englisch)
The book provides an engaging overview of the ways in which digital media impact on current understandings of informal learning, and it offes a range of grounded studies of the changing relations between digital media and informal learning processes with a...
Leider schon ausverkauft
eBook
64.09 €
32 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Informal Learning and Digital Media (PDF)“
The book provides an engaging overview of the ways in which digital media impact on current understandings of informal learning, and it offes a range of grounded studies of the changing relations between digital media and informal learning processes with a particular focus on young people. A variety of international scholars examine these processes across a number of sites and settings, from Japan to Finland and the USA, and they discuss their implications for education, ICT and media. The volume is an ideal resource for graduate students as well as for practitioners and policy-makers.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kim Christian Schroder , Hans Siggaard Jensen Kirsten Drotner
- 2009, 270 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kirsten Drotner, Kim Christian Schrøder, Hans Siggaard Jensen
- ISBN-10: 1443817945
- ISBN-13: 9781443817943
- Erscheinungsdatum: 14.12.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Informal Learning and Digital Media"
0 Gebrauchte Artikel zu „Informal Learning and Digital Media“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Informal Learning and Digital Media".
Kommentar verfassen