Infusing IB Philosophy and Pedagogy into Chinese Language Teaching (ePub)
(Sprache: Englisch)
This book not only examines what IB philosophy is, it also explores the relationship between IB philosophy and Chinese language and culture and introduces a lot of useful and creative teaching pedagogies and methodologies. Most importantly, this book fills...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Infusing IB Philosophy and Pedagogy into Chinese Language Teaching (ePub)“
This book not only examines what IB philosophy is, it also explores the relationship between IB philosophy and Chinese language and culture and introduces a lot of useful and creative teaching pedagogies and methodologies. Most importantly, this book fills the gap of implementing IB philosophy and pedagogy into Chinese language teaching.
Autoren-Porträt von Mark S. K. Shum
Mark S. K. Shum
Bibliographische Angaben
- Autor: Mark S. K. Shum
- Altersempfehlung: 18 - 99 Jahre
- 2015, Englisch
- Herausgegeben: Ian Hill
- Verlag: Hodder Education
- ISBN-10: 1398382930
- ISBN-13: 9781398382930
- Erscheinungsdatum: 30.10.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Infusing IB Philosophy and Pedagogy into Chinese Language Teaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Infusing IB Philosophy and Pedagogy into Chinese Language Teaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Infusing IB Philosophy and Pedagogy into Chinese Language Teaching".
Kommentar verfassen