Instructional Leadership for School Improvement (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book explores the principal's role in meeting high expectations for student achievement. It provides detailed tips and strategies to show you what principals need to do to: assess and promote a culture and climate for school improvement, build teams...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
38.99 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Instructional Leadership for School Improvement (PDF)“
This book explores the principal's role in meeting high expectations for student achievement. It provides detailed tips and strategies to show you what principals need to do to: assess and promote a culture and climate for school improvement, build teams and support the work their work, create the conditions so that teacher leaders can emerge, and monitor school improvement efforts
Autoren-Porträt von Sally J. Zepeda
Sally J. Zepeda is a Professor of Educational Administration and Policy at the University of Georgia, where she teaches courses in instructional supervision, professional development, teacher evaluation, and school improvement.
Bibliographische Angaben
- Autor: Sally J. Zepeda
- 2013, 182 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317919319
- ISBN-13: 9781317919315
- Erscheinungsdatum: 20.11.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.77 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Instructional Leadership for School Improvement"
0 Gebrauchte Artikel zu „Instructional Leadership for School Improvement“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Instructional Leadership for School Improvement".
Kommentar verfassen