Instructional Leadership Toolbox (PDF)
A Handbook for Improving Practice
(Sprache: Englisch)
Use these powerful leadership tools to build teamwork and improve instruction!Every school leader needs a toolbox of strategies for improving teaching and learning. This second edition examines the role of principals in leading instruction and provides...
Leider schon ausverkauft
eBook
38.01 €
19 DeutschlandCard Punkte
sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Instructional Leadership Toolbox (PDF)“
Use these powerful leadership tools to build teamwork and improve instruction!Every school leader needs a toolbox of strategies for improving teaching and learning. This second edition examines the role of principals in leading instruction and provides practical tools for leaders to reflect on and improve their practice. Emphasizing the importance of empowering others and building effective teams, this resource offers: Updated standards from NAESP and ISLLC New research that shows how a principal's actions can affect student achievement Questions for reflective practice Quotes and strategies by practicing principals and veteran educators Additional resources such as Web sites, workbooks, and articles
Bibliographische Angaben
- 2009, 216 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Sandra Lee Gupton
- ISBN-10: 1452262071
- ISBN-13: 9781452262079
- Erscheinungsdatum: 18.11.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Instructional Leadership Toolbox"
0 Gebrauchte Artikel zu „Instructional Leadership Toolbox“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Instructional Leadership Toolbox".
Kommentar verfassen