International Perspectives on Mathematics Education - Cognition, Equity & Society: Researching Mathematics Classrooms (PDF)
A Critical Examination of Methodology
(Sprache: Englisch)
This book brings together key reports of research, focusing especially on methods and methodology, along with criticism of these reports by other researchers. It presents case studies of small-scale classroom research in mathematics education.
Leider schon ausverkauft
eBook
53.03 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „International Perspectives on Mathematics Education - Cognition, Equity & Society: Researching Mathematics Classrooms (PDF)“
This book brings together key reports of research, focusing especially on methods and methodology, along with criticism of these reports by other researchers. It presents case studies of small-scale classroom research in mathematics education.
Bibliographische Angaben
- 2002, Englisch
- Herausgegeben: Lyn English, Simon Goodchild
- ISBN-10: 1607529556
- ISBN-13: 9781607529552
- Erscheinungsdatum: 01.02.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 12 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "International Perspectives on Mathematics Education - Cognition, Equity & Society: Researching Mathematics Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „International Perspectives on Mathematics Education - Cognition, Equity & Society: Researching Mathematics Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "International Perspectives on Mathematics Education - Cognition, Equity & Society: Researching Mathematics Classrooms".
Kommentar verfassen