International Perspectives on Psychology in the Schools (PDF)
(Sprache: Englisch)
To promote a broader understanding of the increasingly important role of school psychology in educational systems throughout the world, the editors of this volume collected the works of leading international educators and authorities. Using research from 24...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
52.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „International Perspectives on Psychology in the Schools (PDF)“
To promote a broader understanding of the increasingly important role of school psychology in educational systems throughout the world, the editors of this volume collected the works of leading international educators and authorities. Using research from 24 countries, the book provides current information on educational systems and training facilities, psychology services, educational contributions to society, and directions for shaping children's futures through education.
Autoren-Porträt
Philip A. Saigh, Thomas Oakland
Bibliographische Angaben
- 2013, 302 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Philip A. Saigh, Thomas Oakland
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134736827
- ISBN-13: 9781134736829
- Erscheinungsdatum: 13.05.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.40 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "International Perspectives on Psychology in the Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „International Perspectives on Psychology in the Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "International Perspectives on Psychology in the Schools".
Kommentar verfassen