Interpreting National History (PDF)
Race, Identity, and Pedagogy in Classrooms and Communities
(Sprache: Englisch)
Interpreting National History examines the differences in black and white students' interpretations of U.S. history in classroom and community settings, illuminating how racial identities work with and against teachers' pedagogies to shape students'...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
47.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Interpreting National History (PDF)“
Interpreting National History examines the differences in black and white students' interpretations of U.S. history in classroom and community settings, illuminating how racial identities work with and against teachers' pedagogies to shape students' understandings of history and contemporary society.
Autoren-Porträt von Terrie Epstein
Terrie Epstein is Associate Professor in the Department of Curriculum and Teaching, Hunter College and an affiliated faculty member of the Ph. D. Program in Urban Education at the CUNY Graduate Center.
Bibliographische Angaben
- Autor: Terrie Epstein
- 2010, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135901139
- ISBN-13: 9781135901134
- Erscheinungsdatum: 02.04.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.55 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Interpreting National History"
0 Gebrauchte Artikel zu „Interpreting National History“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Interpreting National History".
Kommentar verfassen