Qualitative Marketing Research / Introducing Qualitative Methods series (PDF)
39 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The book also provides insights for MBA students and other business professionals who work in the field of marketing, advertising, media planning and qualitative market research, offering methodological resources for keeping professional skills up to date and help with designing and conducting relevant and skillful market research which is sensitive to the cultural dynamics of the marketplace behaviour.
- Autoren: Johanna Moisander , Anu Valtonen
- 2008, 1. Auflage, 240 Seiten, Englisch
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1847878040
- ISBN-13: 9781847878045
- Erscheinungsdatum: 25.03.2008
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.57 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Qualitative Marketing Research / Introducing Qualitative Methods series".
Kommentar verfassen