Is Your Marketing in Sync or Sinking? (ePub)
How to Create Marketing Synchronicity and Drive Sustained Results
(Sprache: Englisch)
What is being in sync? Why do some individuals, corporations, institutions, consulting companies and startups succeed, while others fade away?"Is your marketing in sync or sinking?" is a book that makes you deeply introspective about the marketing...
Leider schon ausverkauft
eBook
3.50 €
1 DeutschlandCard Punkt sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Is Your Marketing in Sync or Sinking? (ePub)“
What is being in sync? Why do some individuals, corporations, institutions, consulting companies and startups succeed, while others fade away?"Is your marketing in sync or sinking?" is a book that makes you deeply introspective about the marketing principles you are currently pursuing and check if you are really in sync with your organizational goals, customers and reality.Yaagneshwaran Ganesh has based the book on many hours of research, discussions and interviews with successful industry practitioners, business leaders, academic experts, management gurus, consultants and more.
Bibliographische Angaben
- Autor: Yaagneshwaran Ganesh
- 2017, Englisch
- ISBN-10: 9352066170
- ISBN-13: 9789352066179
- Erscheinungsdatum: 22.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.95 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Is Your Marketing in Sync or Sinking?"
0 Gebrauchte Artikel zu „Is Your Marketing in Sync or Sinking?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Is Your Marketing in Sync or Sinking?".
Kommentar verfassen