Issues in Curriculum Theory, Policy, and Research: Against the Odds: The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men (PDF)
The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men
(Sprache: Englisch)
Through examining the meanings and experiences of the six young men in this study, we can expand our understanding of the complexities of the lives of African-American men and simultaneously challenge seemingly unidimensional images of black men.
Leider schon ausverkauft
eBook
90.99 €
45 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Issues in Curriculum Theory, Policy, and Research: Against the Odds: The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men (PDF)“
Through examining the meanings and experiences of the six young men in this study, we can expand our understanding of the complexities of the lives of African-American men and simultaneously challenge seemingly unidimensional images of black men.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jeremy Price
- 2000, 239 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0313096686
- ISBN-13: 9780313096686
- Erscheinungsdatum: 24.05.2000
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Issues in Curriculum Theory, Policy, and Research: Against the Odds: The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men"
0 Gebrauchte Artikel zu „Issues in Curriculum Theory, Policy, and Research: Against the Odds: The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Issues in Curriculum Theory, Policy, and Research: Against the Odds: The Meaning of School and Relationships in the Lives of Six Young African-American Men".
Kommentar verfassen