Journal of Business & Industrial Marketing: Journal of Business & Industrial Marketing, Volume 21, Issue 2 (PDF)
(Sprache: Englisch)
One peculiarity of relationship marketing is that the pioneers drew to some extent on theory; the motivation behind relationship marketing being rooted in empirical observations and managerial problems, which highlighted the value added of...
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
105 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Journal of Business & Industrial Marketing: Journal of Business & Industrial Marketing, Volume 21, Issue 2 (PDF)“
One peculiarity of relationship marketing is that the pioneers drew to some extent on theory; the motivation behind relationship marketing being rooted in empirical observations and managerial problems, which highlighted the value added of relationship-based managing. The perception of these issues led the pioneers to challenge established, mostly transaction based theories on the market and marketing. Early contributors, such as Arndt, perceived relationships as attempts to domesticate the market. Currently research is moving its focus to the economic value of relationship based managing. A major objective of this e-book is to provide a forum for the discussion and further development of relationship theory.
Bibliographische Angaben
- 2006, Englisch
- Herausgegeben: Michael Kleinaltenkamp, Michael Ehret
- ISBN-10: 1845449398
- ISBN-13: 9781845449391
- Erscheinungsdatum: 21.04.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.82 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Journal of Business & Industrial Marketing: Journal of Business & Industrial Marketing, Volume 21, Issue 2"
0 Gebrauchte Artikel zu „Journal of Business & Industrial Marketing: Journal of Business & Industrial Marketing, Volume 21, Issue 2“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Journal of Business & Industrial Marketing: Journal of Business & Industrial Marketing, Volume 21, Issue 2".
Kommentar verfassen