Journal of School Leadership: JSL Vol 27-N4 (ePub)
(Sprache: Englisch)
Assistant Principals’ Perceptions of Value Added to School SuccessAnna Sun and Alan R. Shoho“The click-clack of her heels and the jingle of her keys”: Exploring the Tensions in the Leadership of a Successful Turnaround PrincipalUlrich C. Reitzug and...
Leider schon ausverkauft
eBook
51.25 €
25 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Journal of School Leadership: JSL Vol 27-N4 (ePub)“
Assistant Principals’ Perceptions of Value Added to School SuccessAnna Sun and Alan R. Shoho“The click-clack of her heels and the jingle of her keys”: Exploring the Tensions in the Leadership of a Successful Turnaround PrincipalUlrich C. Reitzug and Kimberly Kappler HewittCentral District Office Leadership for Diversity and Equity: Constraints and Opportunities for Policy IntermediariesAllison MattheisLeadership Performance Model for the Effective School PrincipalDisraeli M. HuttonTalking About Race: Overcoming Fear in the Process of ChangeEmily Lilja Palmer and Karen Seashore Louis
Bibliographische Angaben
- Autor: Gaëtane Jean-Marie
- 2017, 180 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gaëtane Jean-Marie
- Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
- ISBN-10: 1475836740
- ISBN-13: 9781475836745
- Erscheinungsdatum: 28.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.35 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Journal of School Leadership: JSL Vol 27-N4"
0 Gebrauchte Artikel zu „Journal of School Leadership: JSL Vol 27-N4“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Journal of School Leadership: JSL Vol 27-N4".
Kommentar verfassen