Lesson Study (PDF)
This study of how Japanese teachers think about instruction and student learning focuses on an activity called Lesson Study. A better understanding of this activity could be helpful to thinking about how to improve American teacher education.
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This study of how Japanese teachers think about instruction and student learning focuses on an activity called Lesson Study. A better understanding of this activity could be helpful to thinking about how to improve American teacher education.
- Autoren: Clea Fernandez , Makoto Yoshida
- 2012, 264 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135644020
- ISBN-13: 9781135644024
- Erscheinungsdatum: 10.09.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Lesson Study".
Kommentar verfassen