Leveled Texts for Mathematics: Fractions, Decimals, and Percents (PDF)
(Sprache: Englisch)
With a focus on fractions, decimals, and percents, this resource provides the know-how to use leveled texts to differentiate instruction in mathematics. A total of 15 different topics are featured in and the high-interest text is written at four different...
Leider schon ausverkauft
eBook
42.41 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Leveled Texts for Mathematics: Fractions, Decimals, and Percents (PDF)“
With a focus on fractions, decimals, and percents, this resource provides the know-how to use leveled texts to differentiate instruction in mathematics. A total of 15 different topics are featured in and the high-interest text is written at four different reading levels with matching visuals. Practice problems are provided to reinforce what is taught in the passage. The included Teacher Resource CD features a modifiable version of each passage in text format and full-color versions of the texts and image files. This resource is correlated to the Common Core State Standards. 144 pp.
Bibliographische Angaben
- Autor: Shell Education
- 2011, Englisch
- ISBN-10: 1425807852
- ISBN-13: 9781425807856
- Erscheinungsdatum: 01.06.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 99 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Leveled Texts for Mathematics: Fractions, Decimals, and Percents"
0 Gebrauchte Artikel zu „Leveled Texts for Mathematics: Fractions, Decimals, and Percents“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Leveled Texts for Mathematics: Fractions, Decimals, and Percents".
Kommentar verfassen