Performance-Based Funding in Higher Education (ePub)
The State of Truth in the Information Age
(Sprache: Englisch)
Performance-Based Funding in Higher Education examines the touted aims of higher education policies over the past thirty years. The focus on job creation and increased graduation rates has distracted educators, students, and surrounding communities from an...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
110.99 €
55 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Performance-Based Funding in Higher Education (ePub)“
Performance-Based Funding in Higher Education examines the touted aims of higher education policies over the past thirty years. The focus on job creation and increased graduation rates has distracted educators, students, and surrounding communities from an educator's traditional and valued role as the promoter of democracy and critical citizenship. Letizia contends that institutions of higher education must redirect and promote their policies so that this aim is achieved and acknowledged. Recommended for scholars of education, sociology, political science, and philosophy.
Autoren-Porträt von Angelo Letizia
By Angelo Letizia
Bibliographische Angaben
- Autor: Angelo Letizia
- 2015, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Lexington Books
- ISBN-10: 1498525059
- ISBN-13: 9781498525053
- Erscheinungsdatum: 30.12.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.99 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Performance-Based Funding in Higher Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Performance-Based Funding in Higher Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Performance-Based Funding in Higher Education".
Kommentar verfassen