Logical Abilities in Children: Volume 1 (ePub)
Organization of Length and Class Concepts: Empirical Consequences of a Piagetian Formalism
(Sprache: Englisch)
Originally published in 1974, a wide and interesting set of intellectual abilities in children are examined here. Volume 1 of 4 (Organization of Length and Class Concepts: Empirical Consequences of a Piagetian Formalism) converts an axiomatization of...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
35.49 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Logical Abilities in Children: Volume 1 (ePub)“
Originally published in 1974, a wide and interesting set of intellectual abilities in children are examined here. Volume 1 of 4 (Organization of Length and Class Concepts: Empirical Consequences of a Piagetian Formalism) converts an axiomatization of classes and asymmetrical relationships (proper to Piaget's discipline of Genetic Epistemology) into a model of the development of these notions in children. Here may be one of the only attempts to derive predictive consequences from the more philosophically oriented writings of the Genevan School.
Bibliographische Angaben
- Autor: Daniel N. Osherson
- 2017, 174 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351616765
- ISBN-13: 9781351616768
- Erscheinungsdatum: 08.08.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.47 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Logical Abilities in Children: Volume 1"
0 Gebrauchte Artikel zu „Logical Abilities in Children: Volume 1“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Logical Abilities in Children: Volume 1".
Kommentar verfassen