Market-Led Strategic Change (ePub)
39 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This much-anticipated new edition has been has been fully revised and updated to reflect the realities of 21st century business, with brand new case studies from globally recognised companies and covering a range topical issues. Lecturers are assisted with support materials including PowerPoint slides, suggested frameworks for using the case studies and case studies from previous editions.
- Autor: Nigel F. Piercy
- 2016, 5. Auflage, 604 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135050236
- ISBN-13: 9781135050238
- Erscheinungsdatum: 03.11.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Market-Led Strategic Change".
Kommentar verfassen