Marketing Communications Management (ePub)
(Sprache: Englisch)
Marketing Communications Management: concepts and theories, cases and practice makes critical reflections on the prime issues in integrated marketing communications and is designed to encourage the reader to stop and think about key issues. The author takes...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
91.99 €
45 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Communications Management (ePub)“
Marketing Communications Management: concepts and theories, cases and practice makes critical reflections on the prime issues in integrated marketing communications and is designed to encourage the reader to stop and think about key issues. The author takes a managerial approach to the subject and provides a set of frameworks that facilitate both learning and teaching. A wide range of pedagogical features is included such as sample exam questions, 'stop points', vignettes, and case studies, and a summary of key points concludes each chapter. Most organizations need some form of marketing or corporate communications and this text is designed to service both practitioners and students undertaking formal study. The author addresses strategic and critical issues that dovetail with the current interest in marketing communications as reflected in the media, with particular emphasis given to advertising and sponsorship.
Autoren-Porträt von Paul Copley
Paul Copley
Bibliographische Angaben
- Autor: Paul Copley
- 2007, 480 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136380434
- ISBN-13: 9781136380433
- Erscheinungsdatum: 30.03.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 7.98 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Marketing Communications Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Communications Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Communications Management".
Kommentar verfassen