Marketing Strategy (PDF)
The Thinking Involved
(Sprache: Englisch)
Marketing Strategy: The Thinking Involved is an innovative text that holds that marketing thinking leads to effective marketing strategy. It goes beyond simply introducing students to concepts and theories in the field by providing them with tools and...
Leider schon ausverkauft
eBook
92.34 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Strategy (PDF)“
Marketing Strategy: The Thinking Involved is an innovative text that holds that marketing thinking leads to effective marketing strategy. It goes beyond simply introducing students to concepts and theories in the field by providing them with tools and methods to develop marketing thinking and questioning skills that will help them apply the concepts to real-life marketing strategy issues. As the chapters progress, the questions develop towards higher levels and more specialized inquiry, helping students acquire the skills needed in the practice of marketing. The book contains a wealth of pedagogy to support this active learning approach.
Bibliographische Angaben
- Autor: Mark E. Hill
- 2012, 360 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452241740
- ISBN-13: 9781452241746
- Erscheinungsdatum: 27.04.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Marketing Strategy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Strategy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Strategy".
Kommentar verfassen